Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2007 14:38 - Home Sweet Home
Автор: faflichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4719 Коментари: 2 Гласове:
0



Няма нищо по хубаво от това да се завърнеш в бащияния дом.......Така де всеки си обича вкъщито и то си е неговата лична крепост.После идват онези мили хора съседите,които са винаги готови да услужат,кой с каквото може.
Живея в обикновен квартал,обикновен блок,но във входа - света е различен.
Ето съседа до мен,сладур,готино другарче беше,после остоятелствата го притиснаха ,завряха го в ъгъла и започна да пие по цели нощи.Сега вече си е все пиян,ама след година- две се свиква и с блъскането и със скандалите.
Над мен пък са две дами,които поради възрестови изменения на слуха, ме принуждават да слушам сутрешния блок на "Хоризонт" от 6.Ща не ща знам новините.Ако не беше съседката на петия етаж,можеше никога да не разбера,че съседите на шестия правят бурен секс ""та чак и се клател полюлея"".Обаче любимка ми е дамата,която знае всичко нищо ,че то не се е случило още или никога няма да се случи.Тя знае истории за всички в блока и най-забавното е че не се претеснява да ги споделя.Аз от нея разбрах за новото гадже на брат ми,както и че съседа от осмия етаж си има любовница.Беше страшен удар под кръста,когато любовницата се оказа сестра му.Идва ред на следващата ми любимка,бабата дето подслушва хорските врати.Жената не е лоша,но много бурно се възмути от тия дебели врати дето сме си слагали.Иначе жената знаеше за всеки скандал във входа.За повода,причината и резултата.Обаче ако не беше тя,нямаше да разберем че дядото на седмия етаж е получил инфаркт.Съседката нинджа също не е за пренебрегване.Тя се движи тихо и на прибежки и на улицата и във входа,та и у дома си.Ако някой я потърси за нещо трябва да почака двадесетина минути докато тя благоволи да реши дали ще отвори.Може и да не отвори!Над нея точно живеят трима възрестни,три деца,две кучета,четири котки,няколко гълаба,може да има и други работи,ама не съм ги виждала.Въпреки наплива са много гостоприемни,за дреболия да ги потърсиш и ще те поканят да влезеш и ще те почерпят.....
Аз ли......аз съм най-оплюваната,защото не искам да плащам данък обществено мнение.Не обръщам внимание на клюките им и предпочитам да си заобикаля.
Та така в нашата къща.

 



Тагове:   home,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. natali60 - Пак много съседи
17.08.2007 18:57
познаваш... :)
цитирай
2. faflichka - че аз ги търпя от как се помня
17.08.2007 19:47
нали все тука си живея......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82253
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930