Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2007 21:41 - МЪЖЕТЕ СА ОТ МАРС.......?!
Автор: faflichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.05.2007 00:15


И така.....колко странни същества са мъжете!
Целия ми живот е минал сред преобадаващо количество на индивиди от силния пол.Винаги съм ги приемала за даденост и никога не съм се замисляла какво усилие полагат за да водят живота си,такъв какъвто го виждаме ние.
Нашите прекрасни мъжленца,всъщност са си момченца,които все още си играят някакви игри.Ами да ,точно така.....незнаете колко са изобретателни.
Аз се прекланям пред тяхната изобретателност и честно да си кажа нямаше да успея да измисля голяма част от тях.
Като започна от наличието на два или повече мобилни телефона и завършим с изневерите им,които често са свързани с чувства.
Да!Оказа се че голяма част от мъжете,които са склонни към изневяра,влагат чувства и то големи в тайната си връска.Още по-странното за мен беше че същите тези мъже твърдяха че обичат нежната си половинка.Дори твърдят че ако ""законната"" ги изостави заради изневяра,нямало да има смисъл да живеят и въпреки всичко.......
Явно им трябва емояция...ами много ясно.Те не готвят,перат и чистят,те се грижат за децата една трета по-малко от нас.Така между работата и гледането на телевизия те имат празнина,която трябва да запълнят с нещо.
Техният избор е да се пробват дали все още стават,дали могат все още да флиртуват,да ловуват,дали ги бива в свалките.И колко ли ще им се вържат.
Странна работа са това мъжете.......


Тагове:   мъжете,   Марс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82224
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930