Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2007 16:30 - ЩЕ ЧИСТИМ СОФИЯ ЗНАЧИ!!!!!!
Автор: faflichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1236 Коментари: 2 Гласове:
0



Вървя си значи по улиците и гледам едни лозунги ""ДА ИЗЧИСТИМ СОФИЯ"".Ми хубаво ама от къде да започнем.Тя че си е мръсна,такава е ,ама колко има за чистене просто не е истина.Боклука си е  едно на ръка.Ами колко ""боклуци""има .....
Вървя си по улицата и гледам две девойчета,максимум 5 клас.Облечени в черно,намазани с черно,че чак очите не им се виждат.Носят торба с някакви сладкиши и ей така на сред улицата просто си хвърлиха боклука.
Погледах ги ,замислих се...ама явно така са ги възпитали родителите.Ако някога видя това дете с майка му,ще знам що за стока е и тя.
Иначе в кварталната градинка е още по-весело.Излизам сутрин,правя оборка на пясъчника,щото няма къде да рови детето и тогава го пускам там.Но има доста сладки майки,който идват с една торбичка пълна с лакомства,които се пускат под пейката,където тя си пие кафенцето,докато детето примерно сипва пясък на главите на другите деца.И после тези съкровища от под пейката отиват в пясъчника.Е аз нали утре пак ще изляза....
Бабите с кучетата са ми любимки.Аз обичам животните.Работата ми е свързана с тях даже,ама .......не ми е приятно детето ми да ми носи кучешко ако и да вика ""мамо Иж"".Иначе бабите им говорят като на хора,че и в пясъчника ги водят.Като събрах смелост(щот съм кротък човек)да кажа на една баба да махне кучето от пясъка и детето ми няма да го скубе,тя ми каза че детето ми било невъзпитано.....може то е само на годинка,дали ще ме разбере като му кажа,че на кучето не му е мястото тука,ама ще трябва да го изтърпим.Друга баба ме предопреждава,че кучето хапело,ми аз ли да си прибера детето или тя ще махне кучето.А на един дядо като му казахме че кучето пишка в пясъчника и той каза ""Ми то не съм само аз,всички си разхождат кучетата тука!""
Та от къде да започнем чистката тази пролет?
Може би като начало да изчистим себе си от злобата,после да възпитаме децата си по-добре.А останалото само ще се нареди!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да си го начукат!
12.04.2007 17:14
За това ли плащам данъци?!
За да си кара Вейрона оня помияр докато чистя?!

Поздрави
цитирай
2. ady - Защо просто
12.04.2007 19:19
не се съберете и вдигнет един скандал на тези хора. Аз имам куче и малко дете, никога не съм водила кучетата на детската площадка, има запове само на повод и т. н. Това е меко казано безобразие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82231
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930