Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2007 10:55 - ЩО Е ТО ИЗНЕВЯРА И ИМА ЛИ ПОЧВА В ГЛАВАТА ВИ?
Автор: faflichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1126 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03.2007 01:29


Явно аз съм леко збъркана с представите си за живота,но то и такива като мен трябва да има.Водих дълъг и безмислен спор по въпроса.Безмислен е защото човека на среща ми е просто още не пораснал.Та къде точно е изневярата ?В главата или някъде по тялото?Изневяра е само когато са ви хванали на калъп?Изневяра е когато вие знаете че сте го направили?
Ето и моята чепата гледна точка....Изневярата е в главата,тя е остъпрване от принципа,тя мисъл и съжалени.Няма начин да не простиш леко кръшкане в страни.И ще го направиш защото има нещо в теб,което е силно и което обича.Но ще простиш ли ако ""тя"" или ""той"" виждат в теб само забавление,а чувствата и мислите са отдадени на друг?Ще простиш ли ако знаеш че всяка въздишка е по някой друг?Ще можеш ли да хванеш човека за ръка и да продължиш с него до края на пътя?!Ще можеш ли после с ръка на сърцето да кажеш ""да това е човека?""
                                                                      посветено на  Дон....



Гласувай:
1



1. aneliqiv - bravo!!! haresa mi
09.03.2010 15:05
eto nai-nakarq nqkoi koist6o spodelq moite vazgledi po vaprosa :)
edva li bi mogal sled Ще простиш ли ако знаеш че всяка въздишка е по някой друг?Ще можеш ли да хванеш човека за ръка и да продължиш с него до края на пътя?!Ще можеш ли после с ръка на сърцето да кажеш ''да това е човека?'' da kajesh "toi e choveka"
цитирай
2. анонимен - Що за умотворения
22.03.2010 14:23
Явно излиза, че, ако имам фантазии, изневерявам. Сигурно съм имала връзки с всички хора, които съм харесвала физически, но съм познавала само по физиономия. А вие, дами, скъсахте ли с любимия си актьор/ певец?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82172
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930