Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2007 00:17 - Дежа ву?!
Автор: faflichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3871 Коментари: 0 Гласове:
0



Всеки има мигове в които с болка си спомня за миналия му живот.Всичко може да те върне назад-филм,музика,човек......На мен често ми се случва,но може би е криза на възрестта,или криза около рожденния ден-жените често испадат в кризи! Та думата ми беше-дали не ви се е сикало да имате втори шанс,да можете да минете още веднъж по същия път?!Искате ли да поправите нещо или да изживеете друго?!Ние смъртните често искаме невъзможни неща,често искаме повече от колкото можем да дадем! Аз лично искам втори шанс и ако до скоро твърдях,че нищо няма да променя,сега съм на друго мнение.Колкото повече лети времето,толкова повече осъзнавам жалкото си съществуване.Търся смисъл там където го няма и оплаквам собствената си съдба......Колкото повече обръщам глава назад,толкова повече неща искам да променя.Все мисля че съм хванала в погрешната посока,после си дажам сметка че ако не бях направила ""тази погрешна"" крачка,нямаше да я има ""онази прекрасна"" случка!Но все се питам дали нямаше шанс да съм по-малко плаха,дали не пропилях най-прекрасната част от живота си?Дали не збърках,дали не пропуснах нещо?!
Няма как да знам.......никога няма да разбера!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82253
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930