Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 23:54 - ФАТАЛНА ЖЕНА ЛИ????!!!!!
Автор: faflichka Категория: Други   
Прочетен: 2482 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Никога повече......
И аз като всяка средно интилигентна жена си купувам разни женски списания,където от време на време се прочита по някои и друг мъдър съвет по тънката част.И така ...отнесох си го аз точно с доброжелателните съвети.
Денят беше осми март.Любимия се беше погрижил за прекрасния ми ден и аз в замяна реших да изпълня всички онези съвети,който срещанах в едно списание.И такааааа.......почваме от прическата(имам къдрева и гъста коса),реших да я изправя и да сменя прическата.То няма лошо,ама фризито на което попаднах,трайно ми реши проблема.Сега имам плешиши места по темето.Ама това друга тема.Стъпка номер две-вядя неустоимия тоалет от гардероба(къса пола и прозрачна риза),щото ходенето с дънки и маратонки е най-удобния тоалет за моята работа.Така де,тичам след децата в градинката,което е добре за фигурата ми.И решавам аз по заръка на въпросното списание да пофлиртувам с любимия через така възбуждащите смс-и.Да,ама първо,че той въобще не обича да пише такива и второ,рядко ги чете.Та почвам аз да пращам горещи съобщения,ама отговор няма.След час вече съм изнервена и вдигам телефона.След 5-6 извънявания се вдига и преди да са ми казали каквото и да е.....аз започвам да стена и да говоря мръсотии.Даааааа,хаха.......отсреща колега на любимия с треперщ глас ми казва ""НА ОБЯД Е! зАБРАВИ ТЕЛЕФОНА"" Леко се изнервям.Но не се откаввам от съветите на хората,може и да се оправят нещата.
Както и да е.....дойде чаканата вечер.Обличам къса пола и съответно финни чорапи,обувки на токово,прическа трепач.И се запътих аз.
И от тук започнаха сериозните неволи.Първо в ресторанта нямаше никакви места.Скоро нямаше и да има.Ядосах се........Пробвахме се на още 2-3 места,но ""на този ден ,без резервации не може"" бяха така любезни да обяснят.Добре,преглътнах го някак.Но любимия не забелязваше нито премяната ми,нито прическата ми.Докато се движехме по павираните улици,изкълчих крака си,понеже рядко нося токчета.Крака ми се поду,и запонах да куцам.Колкото повече накуцващи крачки правех,толкова по-зле започвах да се чувствам.От яд ми потекоха сълзи,които никой не видя,но когато стигнах до витрините на голям магазин,видях че и грима ми е размазан и придобих самочувствие на проститутка.
А и прическата ми си остана не забелязана,чак до следващия ден,когато ми каза,че косата ми изглежда като подлагана на огън.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - :)))
17.03.2007 09:08
Фаталната жена е достатъчно интЕлигентна да бъде себе си и да очарова с това, което е, винаги :))
Неволите започват, когато се опитваш да бъдеш това, което не си.
Състави си собствени съвети за следващия път :-Р
цитирай
2. ani101 - хахаха,
17.03.2007 09:44
Никога повече списания!

цитирай
3. buboleche - Щях да кажа същото като Лимонката...
17.03.2007 10:09
но тя вече го е написала. :))))))
цитирай
4. crmx - BE U
17.03.2007 10:15
нямаш нужда тия съвети...нямаш нужда от трикчета и женски хитрини..бъди себе си ти си обичана такава каквато си а не в прозрачната ризка късата пола...
все пак хубаво е че си се опитала да направиш нещо различно за празника ;-) ...ама може и без повод да ги правиш..всеки ден е деня на любовта и деня на жената..
цитирай
5. baraboshi - женските списания малко са ме тр...
17.03.2007 12:27
женските списания малко са ме тревожели винаги.чета им съветите и хич не са ми на сърце,и си мисля,че може нещо да не ми е наред.ама -тцъ.не е тъй.нещо в списанията не тамън-нещо недомислено има.като ти четях написаното се посмях от сърце и се успокоих,че не съм само аз.пък списаният-да си гледат работата!
цитирай
6. анонимен - Според мен
17.03.2007 14:24
той има любовница.
цитирай
7. faflichka - амиииии.....
17.03.2007 16:45
хахаха това с любовницата ми хареса,но не няма,поне за сега,мога да си заложа главата
цитирай
8. whitenights - Дам...
17.03.2007 17:11
направо е невероятно как мъжете изобщо не обръщат внимание на такива неща като тоалет, прическа и т.н. Доста е изнервящо при положение, че все пак отделяме време и нерви за тях, а в крайна сметка резултата е нула.
цитирай
9. анонимен - Хех...
17.03.2007 17:31
Да бе, не обръщат... ;-)
Обръщат... ама чуждите. ;-)
цитирай
10. faflichka - обръщат,ама чуждите
17.03.2007 17:42
тук става дума за партньора с когото споделяме живота си.....чуждите са друга тема
цитирай
11. weasell - :)))))))))
17.03.2007 22:37
ой,горката.Добре си се подредила.Не се отчайвай,за незабелязаните усилия-това са мъже-те нищо не забелязват,даже да им напишеш с огромни букви че има нещо нова в теб и да си ги сложиш като коронка,върху доскоро тъмнокестенявата ти,сега платиненорусата ти коса,пак няма да забележат.Просто мъже и това е..А относно забелясването,ако промяната е в чуждото-тук не се спори,там винаги се констатира.Много е гадно,но така си е.:))))))))))Лека вечер
цитирай
12. zlostari - случва
18.03.2007 08:58
случва се
цитирай
13. zlostari - случва
18.03.2007 09:00
случва
цитирай
14. merita - Ха ха ха ще ме умориш от смях!Изви...
18.03.2007 17:31
Ха ха ха ще ме умориш от смях!Извинявай но наистина серазвеселих искрено от прочетеното.Просто при мен нещата сае получават долу горе така когато искам да направя впечатление , все нещо се издънва.Вече не правя такава грешка.Просто съм си естествена и залагам на изненади от друго естество!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82174
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930