Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2007 20:53 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК БЪЛГАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Автор: faflichka Категория: Други   
Прочетен: 1124 Коментари: 1 Гласове:
0



Повечето ако не всички знаят какъв празник е днес!Днес е денят на ОСВОБОЖДЕНИЕТО ОТ ТУРСКО РОБСТВО!!!!!Е ако сте слушали речта на президента,сте забелязали ,че той горкия нито веднъж не спомена думата ""ТУРСКО"" и ""РОБСТВО"" и всъщност самия ни президент,който сами сме си избрали ни сра(с извинение,но факт)на собствената история.Аз и него го разбирам,но ......той не се ли чувства българин?! Май не,нали турци ни управляват.......Незная дали имате представа какво пише в учебниците на учениците,но аз се зблъсках с абсурдна българска история,която е срам и резил за народа ни.
Аз лично се чувствам много БЪЛГАРКА,когато си пусна БНТ в 17ч и слушам новините на турски.Само за информация- в Турция не чух по никое време, по на националната им телевизия,новини или реклама на друг език освен на турски!!!!Може да не съм слушала внимателно...знам ли?!Въпреки всичко аз смятам че един ден България ще бъде управлявана от БЪЛГАРИ,а не от турци,арменци и каквито и да било други.Смятам че един ден българина ще се събуди от дълбокия си сън,и ще възстане срещу изедниците душмански...
Дано сме живи да го видим,дано децата ни поне се гордеят ,че са БЪЛГАРИ,а не като господин Георги Първанов,да се страхуват да кажат ,че 3-ти март е деня на ОСВОБОЖДЕНИЕТО ОТ ТУРСКОТО РОБСТВО!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Честито освобождение
03.03.2007 21:11
Ха Ха Много силно викаш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81843
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031