Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2007 13:55 - ЧЕСТИТ ВИ ЕВРО СЪЮЗ
Автор: faflichka Категория: Други   
Прочетен: 1436 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.01.2007 15:55


Е мили събратя как се чувствате като европейци?
Цял живота са ме учили,че Българяи се намира в Европа.Е,да ама НЕ.Изведнъж цъфнаха някакви си хора,които на бърза ръка не наредиха,да влизаме в Европа.То няма лошо,ама много мераци много нещо.Ми като гледах миналата вечер как хората около мен се забавляват и с грейнали лица надигат чашки и си викат ""наздраве"",жал ми стана да знаете.Искат и дребната радост на българина да отнемат....да се напие с домошарка.Така е хора,поркаите докато име,че после..........
И аз надигах домашното винце на тате и със сълзи на очи изпращах година,не че нещо много ми е харесала или ми е донесла н"екви радости,ама пък друго си е.Тия искат цял ритуал да ни отнемат бре,все едно да ида при французина и да му кажа да не пее в банята!
По едно време,като загледах плавните движения на веселата компаниика и се сетих как ще се чувстват,когато се събудят.Ми с натежали глави.И какво правим в такива случай.......хапваме шкембенце.Да,ама от европейската ни Нова годиня,вече няма такива работи...шкембето се забранява на обществени места,защото било срамно да се ядат дреболии......мдааааа!
Иначе в оная Европа,дето ние до скоро не бяхме се яде шкмебе с много чесън и се облизват и искат още.Аз лично знам в Берн страшна кръчма със страшно шкембенце......Дали на италянците са искали да им забранят спагетите?!Аааа сетих се за едно ястие...дробсърмата...дали и на нея ще дръпнат шалтера?!
Е братя европейци да ви е честита новата година.Нека здраве да има,пък все ще го избута нашия живот някак.Дано за децата ни поне е по-добре!


Тагове:   съюз,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fanichka - ????? Фаничка?
10.01.2007 19:18
Tова не съм го писала аз! Не зная кой ми го е приписал, но ми звучи малко тъжно! Та ние сме в Европа И като знаем че идеално общество няма за съжаление, като че ли трябва да приемем някои неща ио да продължим напред поне заради децата си!
цитирай
2. faflichka - !!!!!НЕ ФАФЛИЧКА!!!!
10.01.2007 21:45
:))))) АЗ СЪМ ФАФЛИЧКА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faflichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82097
Постинги: 29
Коментари: 37
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031